Tvorba webových stránek

Rychle a jasně – jaké jsou stránky od emocia?

  1. Vždy jsou osobitým originálem jak po stránce grafické, tak obsahové. Tvoříme je totiž přímo na míru právě Vašim potřebám.
  2. Moderní, funkční a srozumitelné. Co to znamená? Že se návštěvník stránek neztratí v nepřehledném menu, kilometrech textů a nefunkčních fotogaleriích. Chceme, aby návštěvník našel, co hledá.
  3. Budou takové, jaké je chcete mít. Nebojte se nechat si od nás poradit, ale zároveň se nebojte říct, co chcete Vy.
  4. Rychle připraveny a spuštěny. Jsme připraveni řešit speciální požadavky i problémy. Ani pokud jste v časové tísni, nebudete v ničem ochuzeni - umíme pracovat rychle a přitom zachovat kvalitu naší práce.
  5. Jsou pro nás výzvou. Každý nový projekt bereme jako krok kupředu a překonání našich dosavadních možností. Rádi komunikujeme osobně a na konzultacích s Vámi u kávy probereme nejlepší řešení právě pro Vás – jak stránky udělat tak, aby co nejlépe plnily svůj účel. Víme, co funguje.
  6. Spolehlivé. Nechceme a nebudeme Vás lákat na pochybné slevy ani nesplnitelné termíny spuštění webu, vždy Vám totiž slíbíme to, co jsme schopni splnit.

Co je ale zvláštního na naší nabídce?

Máme za sebou několik let zkušeností a v poslední době je pro nás stále aktuálnější otázka: Pro koho připravujeme web? Pokud si myslíte, že web má být pro Vás, není to tak úplně pravda. Pro koho tedy je, ptáte se? Váš web je pro Vaše návštěvníky! Oni jsou ti, kteří  se můžou stát Vašimi klienty, přinést Vám peníze, úspěch a posouvat Vaši kariéru kupředu. A to je to, o čem přemýšlíme a uvádíme tuto myšlenku v realitu. Touto myšlenkou se začíná zabývat celý “svět” webových stránek a nazývá se UX - více se dozvíte v našem článku UX aneb Co děláme jinak?

Naše práce tedy není jen o realizaci webu, ale hlavně vždy o detailním promyšlení celé strategie prezentování našeho klienta - Vás.

Naše práce nekončí spuštěním webu, ale naopak obrazně řečeno začíná teprve až prvními návštěvami Vašich klientů.

Svěřte svoje stránky do našich rukou a věřte, že tím budou v dobrých rukou i Vaši klienti.



Krásné věci mohou fungovat

Chceme, aby věci, které dobře vypadají i dobře fungovaly, aby informace přesně zasáhly svůj cíl.

undefined