Blog

Motor vašeho webu

Pro výrobu stránek používáme vlastní systém. Takový systém se dá přirovnat k motoru, bez něj jsou stránky nepojízdné a v podstatě nefungují.

detaily

Všichni sem!

...by řekl císař Rudolf II ve známé pohádce Císařův pekař. Využívám tohoto zvolání k tomu, abych všem představil nový blog emocia. Máme velké plány a chceme se s nimi podělit se všemi... tak všichni sem a startujem!

detaily

Obsah internetových stránek

Dalo by se říct, že je to vcelku triviální otázka, co si dát na webové stránky. Většinou jsou ale právě podklady ten největší problém tvorby internetových stránek.

detaily

Firemní kultura

Jak je dnes vnímána firemní kultura? Co to je firemní kultura? Přečtěte si, jak by to nemělo vypadat a jaké zásady naopak dodržovat. Krátký prohled do problematiky firemních prezentací.

detaily

Jak tvořit dobrý webdesign

Jak tvořit webdesign? Jaká má základní pravidla, kterých by se měl webdesigner držet?

detaily

Informační design

Hlavním úkolem informačního designu je nabídnout informace tak, aby je dokázal člověk rychle vstřebat a získal požadované informace v co možná nejkratším čase.

detaily

Grafický design

Grafický design je základem úspěchu jakéhokoli produktu, služby, prezentace firmy nebo osoby. Osmdesát procent z toho, co si člověk pamatuje, vnímal zrakem.

detaily

Vnímání barev

Podívejte se jak jsou všeobecně přijímány barvy. Výsledky části jedné z psychologických studií, konkrétně Maxe Luschera.

detaily

Corporate Identity

Podívejte se co tento pojem znamená, jak je důležitý a jak je dnes vnímán. Corporate Identity je součástí firemní kultury.

detaily