Blog

Blog

Motor vašeho webu

Motor vašeho webu

Pro výrobu stránek používáme vlastní systém. Takový systém se dá přirovnat k motoru, bez něj jsou stránky nepojízdné a v podstatě nefungují.

celý článek
Všichni sem!

Všichni sem!

...by řekl císař Rudolf II ve známé pohádce Císařův pekař. Využívám tohoto zvolání k tomu, abych všem představil nový blog emocia. Máme velké plány a chceme se s nimi podělit se všemi... tak všichni sem a startujem!

celý článek
Obsah internetových stránek

Obsah internetových stránek

Dalo by se říct, že je to vcelku triviální otázka, co si dát na webové stránky. Většinou jsou ale právě podklady ten největší problém tvorby internetových stránek.

celý článek
Firemní kultura

Firemní kultura

Jak je dnes vnímána firemní kultura? Co to je firemní kultura? Přečtěte si, jak by to nemělo vypadat a jaké zásady naopak dodržovat. Krátký prohled do problematiky firemních prezentací.

celý článek

Jak tvořit dobrý webdesign

Jak tvořit webdesign? Jaká má základní pravidla, kterých by se měl webdesigner držet?

celý článek

Informační design

Hlavním úkolem informačního designu je nabídnout informace tak, aby je dokázal člověk rychle vstřebat a získal požadované informace v co možná nejkratším čase.

celý článek

Grafický design

Grafický design je základem úspěchu jakéhokoli produktu, služby, prezentace firmy nebo osoby. Osmdesát procent z toho, co si člověk pamatuje, vnímal zrakem.

celý článek

Vnímání barev

Podívejte se jak jsou všeobecně přijímány barvy. Výsledky části jedné z psychologických studií, konkrétně Maxe Luschera.

celý článek

Corporate Identity

Podívejte se co tento pojem znamená, jak je důležitý a jak je dnes vnímán. Corporate Identity je součástí firemní kultury.

celý článek