Logo

Precizní ztvárnění myšlenky

Jak už je dnes obecně známé, logo je grafický symbol určité společnosti, instituce či organizace. Doprovází jméno Vaší firmy na vizitkách, reklamách, webových stránkách, a v paměti klientů či spotřebitelů. Není tedy dobrý nápad jeho úlohu podceňovat. Aby logo plnilo všechny důležité funkce, které na něm závisí, musí splňovat velké množství kritérií, a toho byste si měli být vědomi jak Vy, tak sám tvůrce loga. Proto je důležité, abyste se svěřili do rukou profesionála, který sleduje aktuální trendy a je schopný Vám nové logo navrhnout, či to staré drobnými úpravami zmodernizovat. Pojďme si projít hlavní kritéria, která by měl tento grafický symbol splňovat.


Minimalizovaná podstata

Z pohledu praktického využití je třeba, aby textová část loga byla čitelná. V dnešní době je nutná bezproblémová aplikovatelnost – čili aby Vaše logo bylo použitelné a zůstalo rozpoznatelné jak na velkém billboardu, tak drobné firemní klíčence. Mělo by být dostatečně výrazné a zároveň nekomplikované, aby si je lidé snadno zapamatovali a později je znovu poznali – snadná identifikovatelnost. Mělo by také mít souvislost s názvem firmy, produktem…

Dokonalost je v jednoduchosti

Z estetického hlediska je třeba dát pozor na využitý font písma, barevnost řešení, klademe důraz na kvalitu a odpovídající míru stylizace. Jistá dávka originality není vhodná, ale přímo nezbytná. Nápad a jednoduchost jsou hlavní prvky, které logu zajistí nadčasovost. Logo dokonce může vyvolávat emoce a evokovat tak v zákazníkovi dojem, který potřebujete.

Nic nepodceňujte!

Pokud jste dosud logo vnímali jen jako maličkost, obrázek vedle názvu firmy, teď už nejspíš chápete, že se naopak jedná o jeden ze stavebních kamenů image Vašeho podniku. Pokud si na něm chcete nechat záležet, nechte si od nás vytvořit několik variant a vyberte si toho nejlepšího reprezentanta své firmy. Možná tomu ještě nevěříte, ale oplatí Vám to!

Logo Stylbath Leon & Partners Hakarmel Moje skříňka