Obsah webu

Máte co říct? Ale jak na to?

Nejen vzhled, ale také obsah Vašeho webu samozřejmě potenciálního klienta zajímá a musí zaujmout. Je nutné si uvědomit, že návštěvník nečte stránky jako noviny, ale jen je prohlíží. Teprve pokud získá dojem, že našel to, co hledal, začne pečlivěji pročítat texty. Proto je nezbytné, aby díky vhodnému zvýraznění klíčových slov zjistil, že u Vás je na správném místě. V tom Vám pomůže také snadná orientace, přehledné a logické řazení informací na webu, čili jistá uživatelská přívětivost. Nad čím je třeba se zamyslet?

Menu – průvodce stránkami

Přehledné, logické a stručné menu je základem snadné orientace návštěvníka stránek. Má ho nasměrovat tam, kam potřebuje. Rychle si díky němu udělá obrázek o nabídce Vašich služeb – tedy pokud je menu udělané správně. Neriskujte a proberte s námi nejlepší řešení.

Fotogalerie – chcete se prezentovat? Tak profesionálně!

Řídíme se moderními trendy a zároveň selským rozumem. Vaše produktové fotografie odprezentujeme přesně tak, jak je to pro Vás nejvýhodnější. Připravíme Vám elegantní a přehlednou fotogalerii, nebo z fotek uděláme hlavní prvek webu. Pokud nejste s Vašimi současnými podklady spokojeni, svěříme Vás do rukou profesionála. Díky dlouhodobé spolupráci s naší firmou je Vám k dispozici fotograf Lukáš Hausenblas - o jeho kvalitách vypovídají zakázky pro Gucci, Mexx nebo Avon. Kvalitní a luxusní produktové fotografie podpoří profesionální dojem z Vašeho webu.

Vyhledávání, kontakty -  nezbytné maličkosti?

Naprostá samozřejmost na současných stránkách. A přesto někdy těžko dohledatelná. Snažíme se vždy web řešit tak, aby byl pro návštěvníka logický a jeho procházení velmi přirozené. Víme, co zdůraznit a jak na to.

Náplň webu – strohý popis neprodává!

Texty na web nám můžete dodat sami, anebo si je od nás nechat profesionálně připravit. Doporučujeme tuto starost nechat nám, protože víme, jaký text funguje a prodává. Více se dozvíte v sekci Copywriting.

Text v harmonii s grafikou webu

Barvy textů, nadpisů, jejich velikost, volba fontu, to vše je třeba promyslet. Nepodlehněte dojmu, že pokud červená barva působí na většinu lidí výstražně, obrovský nápis o slevové akci v červené barvě lidi hned zaujme a upoutá, zvlášť pokud je celý web laděn do zcela jiných odstínů. Jistě, nápisu si návštěvník všimne, ale nejspíš ho vyděsí svou laciností. Méně je někdy více. O Vašem webu přemýšlíme jako o komplexním projektu, kde je vše propojené se vším, a proto Vám dáme i doporučení týkající se budoucího přidávání aktualit, článků apod., aby pro Vás bylo snazší držet se elegantního a vkusného designu, který jsme společně s Vámi připravili a ve kterém se návštěvník Vašeho webu vyzná.

Optimalizace – je neviditelná, ale zcela nezbytná

Teď už máte připraven profesionální a kvalitní web, jak po grafické, tak obsahové stránce. Problém je, že o něm nikdo neví, protože ho v záplavě konkurenčních webů nemůže najít. To napraví právě optimalizace. Jedná se o spoustu drobných, avšak nezbytných technických opatření, díky nimž budou stránky zobrazovány na lepších pozicích ve vyhledávačích (Google, Seznam, Yahoo apod.). Budou tak Vašim potenciálním klientům na dosah. Pokud stránky nejsou správně optimalizovány, jako by v podstatě ani neexistovaly!


Máte co říct?

S webem od nás se to lidé dozví!

undefined