Analyzujte své stránky, dozvíte se o nich spoustu informací

Sledování návštevnosti aneb Odkud se berou? Existuje dlouhá řada webových počítadel. Mezi nejznámější, která se dají používat (i) zdarma patří zřejmě Toplist a Google Analytics.

TOPlist

TOPlist nabízí počítadlo, které přímo na stránkách může zobrazit Vaši návštěvnost a umí také zobrazit kolik lidí je právě na webových stránkách, kam jste počítadlo umístili: www.toplist.cz

Pomocí měřícího kódu, který na stránku vložíte, se snadno dozvíte nejen počet návštěv během dnešního dne či za posledních sedm dní, ale po přihlášení do účtu TOPlistu i informaci o tom odkud Vaši návštěvníci přišli.

Máte tedy určitou možnost zjistit přes jaká klíčová slova, ze kterých vyhledávačů a případně ze kterých stránek k Vám návštevníci nejčastěji chodí.

Navigace ani ovládání bohužel nepatří k nejintuitivnějším, nicméně i méně zkušený uživatel může počítadlo TOPlistu zvládnout a používat. Pokud máte více počítadel, je nutné se pro jejich správu přihlašovat do každého jednotlivě. U neplacené verze je ukládáno minimum informací, takže není možné sledovat celou historii návštěvnosti.

Náhled viditelného počítadla internetového magazínu aerobicstyl.cz zaměřeného na články o zdraví, welness a obsahující databázi fitness center.

TOPlist nabízí i placenou službu TOPlist Profi
Ta obsahuje například podrobnější přehled statistik, jednoroční historii návštěvnosti či export měsíční návštěvnosti do formátu pdf.


Google Analytics

Jeden z nejprestižnějších analytických nástrojů, které lze používat zdarma. Google Analytics nabízí přehledné uživatelské rozhraní, veškerá naměřená data jsou dostupná i zpětně od úplného počátku měření: www.google.com/analytics/

V Analytics snadno porovnáte dvě časová období mezi sebou a zjistíte například meziroční nárůst návštěvnosti. Pro zajištění bezbečného přenosu citlivých dat funguje tento nástroj na certifikovaném protokolu HTTPS, který zabraňuje odposlouchávání či podvržení dat.

Mezi statistickými nástroji je služba Analytics jedinečná i v možnostech sledování zdrojů návštěnosti. Velmi jednoduše se dozvíte nejen přes jaká klíčová slova k Vám návštěvníci přišli, ale máte možnost vyfiltrovat, který vyhledávač nebo stránka přivádí více lidí.

Meřit můžete až padesát různých webů pod jedním účtem, není třeba se tedy pro každý jednotivé počítadlo odhlašovat a opětovně přihlašovat. Zajímavé funkce jsou i možnost analyzovat návštěvnost z placených reklamních kampaní či sledování konverzního poměru. Veškeré služby, které naleznete v Analytics jsou zcela zdarma!

Google Analytics jsou dostatečně intuitivní, takže je možné naučit se je používat i pokud žádný z cizích jazyků neovládáte. Nicméně již od 13. prosince 2007 můžete své statistiky spravovat pohodlněji.
Google Analytics jsou česky.

Návštěvnost z vyhledávačů

Vaše stránky vyhledávače snadno najdou. Webové stránky, které pro vás připravíme budou vhodně zoptimalizované a připravené pro indexování vyhledávacími roboty.

 

google-logo-jpg.jpgVytvoříme mapu stránek ve speciálním strukturovaném formátu pro vyhledávače, která pomáhá robotům projít vaše stránky. Díky takto usnadněnému přístupu k vašim stránkám se zkrátí čas mezi spuštěním a zobrazením stránek ve vyhledávačích, obvykle se jedná jen o několik dní.

2k4_seznam_logo_small-jpg.jpgZajistíme, aby roboti vyhledávačů (Google, Seznam a dalších) navštívili vaše stránky krátce po spuštění.

 

Díky optimalizaci pro vyhledávače (SEO) u deseti nejnavštěvovanějších webů našich klientů, přichází více než 58% návštěvníků právě z výsledků vyhledávačů. U dvou z nich je to dokonce více než 82% všech návštěv. (nezávislé měření Google Analytics, březen – květen 2008)

Ukázka optimalizace - jeden z našich klientů polir.cz