Projekt Plyšovník

Co je to Plyšovník

Plyšovník je specializovaný internetový obchod, který nabízí výhradně plyšové hračky. Tento e-shop vytvořil a provozuje tým emocia.

Vznik Plyšovníku

První myšlenka na zřízení internetového obchodu se zrodila v únoru 2008. Během března jsme zprovoznili neveřejnou verzi, kterou jsme důkladně otestovali a historicky první objednávku jsme obdrželi už na začátku dubna, kdy byl obchod již ve veřejné testovací verzi. Odladěnou a plně funkční verzi internetového obchodu jsme se základní nabídkou hraček pro děti otevřeli na začátku července 2008.

Nabídka hraček se postupně rozšířila a od konce května 2010 se ustálila na více než 500 různých plyšácích. Obchod se tak stal pravděpodobně největším českým specializovaným internetovým obchodem na plyšové hračky.

Obchod s unikátní nabídkou

Od otevření obchodu se na Plyšovníku prodávalo zboží již od 16 různých dodavatelů z nichž více než třetina se na českém trhu objevila úplně poprvé. Nabízíme zboží nejen od českých distributorů, ale dovážíme plyšové hračky od firem z Velké Británie, Německa a příležitostně i z dalších zemí. Na stránkách obchodu se díky tomu můžete setkat také s plyšáčky z Kanady či z Japonska. Během prvních dvou let existence e-shopu prošlo nabídkou přes tisíc rozličných plyšových hraček, maňásků a plyšových polštářků. Velkou část z nich najdete v nabídce Plyšovníku do dnes.

Proč plyšové hračky?

E-shop s plyšáky jsme zvolili především proto, že na českém internetu chyběl specializovaný internetový obchod zaměřený pouze na plyšové hračky. Často jsme se setkávali, a do dnes se setkáváme, s on-line hračkárnami, ve kterých naleznete mnoho položek pro děti, ať již dřevěné hračky nebo dětské stavebnice, omalovánky, školní pomůcky a podobně. V době kdy Plyšovník vznikl, neexistoval žádný on-line obchod, který by nabízel výhradně plyšáky. Rozhodli jsme se odstranit tento nedostatek, a tak vnikl Plyšovník.

Optimalizace pro vyhledávače (SEO)

Optimalizace e-shopu je jedním ze základních kamenů úspěchu Plyšovníku. Společně s nevšední nabídkou hraček, které v jiných českých obchodech nenajdete a aplikováním nových poznatků z oboru optimalizace stránek do praxe, které v obchodě používáme, má Plyšovník dlouhodobě přes 80% všech objednávek právě od bezplatně přivedených návštěvníků.

Design webu a logo obchodu

undefined Design webových stránek prošel během let několika obměnami. První grafický návrh stránek jsme používali zhruba jeden a půl roku. Pro rok 2010 pak Jakub Beneš vytvořil nový design, který reflektoval potřebu na stránkách více vyhledávat a jednoduše filtrovat podle různých parametrů. Díky zvětšující se nabídce hraček již nestačilo filtrování podle velikosti plyšáka, větší roli začalo hrát také cenové rozpětí a dostupnosti konkrétního zboží. Společně s redesignem stránek jsme také obměnili původní logo z roku 2008. Návrh nového medvědího loga pro nás vytvořila Soňa Podstupková.

Význam Plyšovníku

Internetový obchod Plyšovník je nejen unikátní projekt pro svou širokou nabídkou hraček pro děti, ale také tím, že představuje živé a funkční testovací prostředí pro nové a nové optimalizační techniky, které se neustále objevují, tak jak se mění a vyvíjejí požadavky uživatelů internetu a algoritmy a možnosti vyhledávačů.

Zkušenosti a pozitivní výsledky tohoto webu aplikujeme na internetové stránky našich klientů, ať už se jedná o klasickou firemní webovou prezentaci či internetové obchody. Naši klienti tedy díky tomu mají jistotu, že tvorba webových stránek od emocia přináší především optimální řešení vyzkoušené a dobře připravené pro získávání cílených návštěvníků z vyhledávačů.

Certifikát Ověřeno zákazníkyPlyšovník získal díky spokojenosti svých zákazníků prestižní certifikát Ověřeno zákazníky.

"Snažíme se nabízet maximální výběr hraček, a tak jsme některé hračky přivedli na český trh jako první. Velkou část, především maňásků a plyšových loutek, stále v jiném českém obchodě nenajdete. Občas nás osloví zákazník s prosbou o zajištění hračky, kterou žádný obchod u nás vůbec nenabízí. Na přání jsme již pro své zákazníky zajistili například speciální ovečku z Kanady či plyšovou kunu z Německa. Těší nás, když se nám daří taková přání splnit." Tomáš Mašek, manažer obchodu Plyšovník.cz