Corporate Design

Corporate design


Co je to? Proč nad tím mám přemýšlet?

Corporate design představuje dokonalý, promyšlený systém, složený z malých prvků, které Vaše firma používá – loga, barvy, písmo, vzhled firemních tiskopisů, prostory Vaší firmy, oblečení zaměstnanců, potisk firemních aut, atd. Tyto a další prvky by se měly doplňovat a spolupracovat, vytvářet harmonii a reprezentovat vhodně Vaši firmu. Pokud se těmto prvkům nedá ústřední myšlenka, kterou se pak všechny řídí, nefungují jednotlivé prvky tak efektivně, jak by mohly a měly.

Systém a důležitost kvalitního corporate designu si můžete představit na příkladu – třeba libovolný stroj.
Dostanete seznam součástek, seženete je, dáte je dohromady, ale stroj vypadá poněkud jinak, než jste si představovali a nejspíš ani nefunguje. Součástky jsou přece správné a kvalitní, tak kde je chyba? Problém je, že každá součástka je jinak velká než by měla být, nesprávně tvarovaná, některé jsou možná staré, nepasují k ostatním. A možná jste ani neměli po ruce šroubovák. Nebo jste se ze součástek na nástěnné hodiny pokoušeli sestavit mixér.

Stejně tak můžete dát do mísy dobré ingredience na bábovku, ale pokud na ni nemáte formu a pečící troubu, bude z Vašeho výtvoru stále jen těsto, a to návštěvě ani zákazníkovi asi ke kávě nabízet nebudete.

Jeden za všechny… a dál už to znáte

Corporate design dává Vaší firmě tvář, reprezentuje její filozofii, osobnost. Na důležité obchodní jednání byste asi nešli v oranžové košili, zelené kravatě, fialovém saku a stříbrných teniskách. Je ale dost možné, že Vaše firma právě takto navenek působí. Je důležité uvědomit si, že vše spolu souvisí a jednotlivé prvky, které Vaši firmu reprezentují, mezi sebou mají velice úzké vazby. Bude jen ve Váš prospěch, pokud tyto prvky budou jednotně vyjadřovat, co chcete zákazníkům i partnerům říct…

Jste sebevědomá firma? Máte co říct? Tak ať je Vám rozumět!

Korespondují-li spolu součásti vizuální komunikace Vaší firmy, vzniká ucelený harmonický dojem z celé společnosti. Tento dojem působí na příjemce, klienta či obchodního partnera, a stimuluje ho.  Proto je třeba na tyto prvky dbát a operovat s nimi. Pomůžeme Vám s koncepcí a detaily corporate designu Vaší společnosti. Být profesionál znamená profesionálně působit.


Sami fungujeme skvěle. Pohromadě dokonale.

undefined